Tilmelding til Landsmøde 2025

Nu åbner vi for tilmeldingen for medlemmer til Landsmøde 2025, der afvikles den 27. og 28. marts på Nyborg Strand.

De meget overordnede overskrifter for Landsmødet er offentlig ledelse/ledelse af velfærd og alle de forhold der påvirker denne form for ledelse.
Med særligt fokus på hvad der skal til for at levere ledelse på det niveau, som Socialt Lederforums medlemmer forventes at gøre til hverdag.
Indenfor rammer der konstant ændrer sig.
Det er en del af arbejdsbeskrivelsen.

Der venter lederne indenfor det specialiserede socialområde store udfordringer.
Vi kigger hen imod en fremtid med begrænset økonomisk råderum – kombineret med håb og krav om bedre forhold.
Der er store modsætninger i spil.
Ofte ender lederen for det enkelte specialiserede tilbud lige midt i disse modsætninger.
Som repræsentant for ’systemets’ begrænsede midler. Som den der står på mål for ’systemets’ beslutninger.
Som den øverste ansvarlige for personalets arbejdsmiljø.
Som ansvarlig for kvaliteten af den enkelte borgers tilbud.
Som tovholder/moderator i forhold til dialogen med de pårørende.
Lederen risikerer også at ende som ufrivillig skydeskive som en del af lokalpolitiske magtkampe.

Der er mange interesser, der skal tilgodeses.
Der er mange vinkler, der skal dækkes af.

Desuden skal lederen passe på sig selv – for alt for ofte er der ikke andre, der gør det.

Derfor kommer Landsmødet 2025 både til at handle om, hvad der sker omkring den enkelte leder og indeni den enkelte leder.

Sidst men ikke mindst er Landsmødet, som vi kender det, et værdsat fællesskab, hvor man kan pleje sit netværk, få sparring, blive klogere, undre sig, grine og slappe af sammen med gode kolleger.

Bemærk at tilmeldingen er bindende.

Man har dog mulighed for at lade en kollega overtage pladsen, hvis man selv bliver forhindret i at deltage.
Dette skal aftales med os skriftligt af hensyn til navnelisten til hotellet.
Se det foreløbige program HER

 

 

Tilmelding til Landsmøde 2025

Tilmelding til Landsmøde d. 27.-28. marts 2025. Tilmeldingen er BINDENDE. Du kan kun tilmelde dig selv. Evt. specialkost SKAL angives ved bestilling. Ved deltagelse på dobbeltværelse SKAL værelseskammerat oplyses i kommentarfeltet. Der tillægges kr. 1.600,- for ikke-medlemmer. Der er en rabat på 10% ved mere end 5 deltagere fra samme medlemssted. Ombytning af deltagere kan KUN ske iflg. aftale med os. Alle priser er ex. moms. Din tilmelding er først gældende når du har modtaget en mail fra os med bekræftelse af dine valg.

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
E-mail*
Skal angives ved tilmelding - kan ikke efterbestilles!!
Deltagelse - priser ex. moms*
Festmiddag om torsdagen - pris ex. moms*
Værelseskammerat, værelsesønsker mv.